יהודה הלוי סנדוויץ' בר – סנדוויצ'ים של איכות וטעם טוב

כמה פעמים קורה לנו שאין לנו זמן, יכולת או חשק להכין בעצמנו את הארוחה הקרובה? אלו הפעמים שבהם אנחנו חושבים על הזמנת אוכל. אבל כמה פעמים זה קורה לנו ובכלל אין לנו מושג מה מתחשק לנו לאכול?
כשלא בטוחים מה רוצים לאכול ומתחשק להרגיש סוגים שונים של טעמים; כשבא על משהו משביע במחיר שפוי שלא ידלדל את תקציב האוכל השבועי או החודשי – יש מאכל אחד שמתאים לכל ארוחה ולכל שעה: סנדוויץ'!
זה רעיון כל כך פשוט וכל כך גאוני: מעטפת של לחם מסוג כלשהו ובפנים – כל מה שרוצים, בשכבות של מרקמים וטעמים שיוצרים חגיגה בפה.
אם מדברים על ארוחת סנדוויץ', אז אסור לכם לפספס את התפריט הכשר של יהודה הלוי סנדוויץ' בר בתל אביב, שמציע לכם ארוחות טעימות במיוחד של סנדוויצ'ים איכותיים בשריים, צמחוניים וטבעוניים.
אתם בוחרים את סוג הלחם (בגט לבן , בגט כפרי או בגט סובין בריאות), את הירקות ואת הרטבים (מיונז, מיונז פיקנטי, מיונז שום, מיונז פסטו, חרדל), ואנחנו דואגים למרכיב העיקרי בסנדוויץ' שלכם: רוסטביף חם, חזה עוף, פסטרמה על גחלים או כתף בקר לסנדוויץ' בשרי, או סלט טונה, גבינה בולגרית, סלט אבוקדו, סלט ביצים, גבינת מוצרלה, גבינה צפתית, חביתה, חביתת בצל או חביתת ירק לסנדוויץ' צמחוני וגם אבוקדו או חציל עם טחינה לסנדוויץ' טבעוני.
חוץ מזה תוכלו ליהנות מסלטי הירקות הטריים והעשירים שלנו: סלט רוסטביף, סלט חזה עוף, סלט טונה וסלט יווני.
החדשות הטובות הן שאפשר להזמין מאיתנו משלוחי אוכל עד בית הלקוח או מקום העבודה באמצעות משלוחה – אפליקציית משלוחים סופר-מהירה וסופר-נוחה.
הסנדוויצ'ים שלנו מתאימים לא רק להזמנת משלוחים לארוחה הקרובה שלכם אלא גם בור מגשי אירוח לישיבות ולאירועים. תוכלו להזמין אצלנו מגש סנדוויצ'ים בשרי, מגש סנדוויצ'ים חלבי ומגש סנדוויצ'ים פרווה.
כאמור הזמנת משלוחים מיהודה הלוי סנדוויץ' בר היא קלה ופשוטה – בכמה קליקים אתם יכולים לבחור את הכריכים שאתם רוצים ולשלוח את ההזמנה אלינו.
אנחנו מבצעים משלוחים לכל תל אביב וגם לחלקים ברמת גן, בני ברק וגבעתיים (ברדיוס של עד 6 ק"מ מהמקום שלנו ברחוב יהודה הלוי), בכל יום באמצע השבוע מהבוקר עד אחר הצוהריים.
אז אתם מזומנים להפסיק לשבור את הראש עם "מה אני אוכל היום" ולהזמין לכם משלוח כריכים טעימים שאנחנו מכינים ממרכיבים טריים ואיכותיים.
כי כמו שפתחתנו – כל זמן וכל ארוחה מתאימים לסנדוויץ', וזה לא משנה אם אתם אוכלים בהפסקת הצוהריים בעבודה או מחפשים משהו לסגור איתו את הרעב כשאתם בבית. כשהמרכיבים טריים ואיכותיים סנדוויץ' טעים יכול להתחרות גם במנה גורמה מורכבת.
אתם יכולים להזמין משלוח של סנדוויצ'ים מצוינים מיהודה הלוי סנדוויץ' בר ולהיות בטוחים שאתם הולכים לקבל סנדוויצ'ים שכיף לתת בהם ביס ועוד ביס ועוד ביס. בתיאבון!

חזור